Monday, February 8, 2010

Jakel

Before kepala aku butak kan...better aku breakfast dulu.....em ni hotel sadong cafe.....set breakfast sungguh2 sedap..............after breakfast terus p suria beli barang2 hantaran......better beli awal2........nanti bulan2 yang seterusnya aku dah sangat2 bz........


1st nak tgk2 harga dulu.....nanti hujung bulan baru aku beli...nah sampai sana terbeli udah... what do u think...... susah nak cakap....terlalu banyak pilihan....tapi pilihan yang baik mestilah harga yang mahal kan...........em tak tau mcm mana nak explain ngan big boss ni.......




Samping ni.....em harap boleh di guna sampai bila2 sebab harga nya mahal..........OMG!



Jatuh cinta sangat dengan fabrik ni...........berat juga....em kena cari fashion yang terbaik ni tau....sebab sayang ni kain if design pungkang.........






2 comments:

  1. cari design tu ok lagik wi...skang cari tailor yg bagus..if ndak semua manik tu tecabut....hancur....eeei kin takut..

    ReplyDelete
  2. yup betul tu rat..tapi mama ku akan jahit...eheheh jaga ni mama ku kalau manik nya tercabut...:)rat knapa bah aku x dapat ni komen kau punya post....fail jak bila aku nak komen..ada word ni kena tulis di kotak..mcm abjad2...

    ReplyDelete