Tuesday, June 22, 2010

Feel disaster....

today my body n my kapala uhhh sangat sakit n panas...but i must strong sebab today my 1st puasa dalam bulan rejab........nak puasa sampai habis bulan ni.....semoga ALLAH give me pahala......aku sedar banyak sangat buat dosa...........

I think i sakit sebab ni program diet yang terlampau ketat n urutan yang sakit sakit, body wrapping yang sangat sejuk......uhhhhh mcm x bertahan....tapi dari saat ke saat aku pikir positif jak.......kalau aku dapat mencecah 45kg...syukur sangat.....n this my dream......

nak cerita ni...semalam after treatment aku p lah sorang2 tgk 'lagenda budak setan'......alamak punya lah best nyah....menangis ni aku....wah not happy ending ok i tell you siap2.....but i love lakonan lisa surihani n of cauze fazura walaupun watak sisipan jak....jalan cerita ni sungguh fast n x sampat jo boring......sapa2 belum tgk, better tgk ok...xoxo





No comments:

Post a Comment