Thursday, September 23, 2010

Majlis Berbedak, Nikah, Sanding, Arabian Morocon & English Style

tak nak post yg nerd okay................

Berdebar2 tapi senyuman semestinya...............

Arabian Morocco Theme...............

Berpost kunun kami...mahir bah sudah...banyak kan kami photoshoot before wedding......

Time Bersanding siang......ala2 comel gitu kan................... ( puji diri sendiri )

Kata orang aku mcm Siti Nurhaliza......stunning kunun...kembang semangkuk aku tau......

Lega.....dah jadi bini Mr Chu...finally...................

Saat2 yang mengharukan....but guess wat....aku tak nangis langsung.............

Terima Kasih Hubby jadikan aku isterimu.........

Time akad nikah......i tunggu kat bilik...nasib ada gambar kan.....tq for my photographer....nadia aka....adik aku.....yayang......

Pak imam lambat ( aduh napa lah pak imam lambat, udah ndak sabar ni tau )but i masih steady...dia cakap ok, not me :)

Simple2 jak bah design bilik pengantin ni......... red colour


Ini some picture yang aku mau share dengan blogger semua n silent blogger.....terima kasih kepada ALLAH, semua majlis berjalan dengan lancar.....alhamdulilah....walaupun ada lah sikit2 cacat disana sini......nah namanya pun manusia kan mana bisa perfect! really 'terharu' semua keluarga dah work hard menjayakan semua majlis..ada yang tidur cuma beberapa jam......really appreciate..... :)

Berdebar! ohhh langsung indak berdebar bah...nah berfb lagi bah time aku didandan oleh mak andam ku....nah mak andam ku si KIM.....really humble n creatif.....tq u so much.....nanti nak buat photoshoot i panggil lagi ya :) Time nikah n berinai ni banyak sangat orang datang sampai makanan tak cukup...adeh....last2 my familly makan nasi bungkus kat habeeb,,,,apapun we all dah belajar dr kesilapan......kena order 4000 sate next time :)

Time Sanding semuanya pun okay.....happy sangat sebab dapat potong cup cake yang cute n delicius.....tq for deidre okay....nanti ada rezeki insyaALLAH akikah....nak order cup cake lagi :)

Resepsi kat Sabah Hotel.....my god! i really berdebar2.........maybe ada spotlight, lighting, ballroom dikasi gelap n lagu padang pasir...nah siap kawan2 hubby ku siap memanggil boy...boy....boy.....n tepuk tangan.....aduh berdebar aku...hanya tuhan saja yang tahu ( terasa diri mcm artis sekejap ok ).....

time potong kek.....really terharu.....live ok dr yoyen aka justin bieber.....nyanyikan aku lagu 'ayat-ayat cinta'........emmm lepas potong kek nah sempat lagi aku tau suprise kepada yang bujang2 ni........aku lempar bunga ke belakang kunun...nah adikku si maya yang dpt.....nah dia tu keseronokan.......really berterima kasih juga kepada guest yang dtg ikut warna tema kami kat hotel......black, red & white colour....really appreciate.....

Papun i really happy....n berdoa cepat2 dikurniakan anak dalam masa terdekat....lebih menyerikan rumahtangga kami...........amin.......

doakan kebahagian kami
Dewi

No comments:

Post a Comment