Saturday, October 9, 2010

Pak Pung Pak Pung Mustafe.....

Selamat pengantin baru...........teng..teng...teng.....

Hai,

kiri kanan aku dengar kompang tadi, teringat plak 3 minggu yang lalu, betapa jantung berdegup kencang bila lelaki idaman yang bernama suami mencium aku didahi........kekkekeek...flash back dulu ya, nah mmg ni story pasal kawin ni tak terhenti saja begitu, mesti mau kasi refresh selalu...

ok talk about wedding,nak share dengan u all, satu kawan blogger juga nama dia ann nurul huda...sangat admire berabis n suka sangat dengan dia punya wedding ni.....oh God!...arabian morroco dia sangat EXTRAORDINARY, tak terpikir plak nak pakai turban time aku kahwin theme arabian morroco ni, ANN GOOD JOB!.....n before aku kahwin kan, banyak jugalah tips dia yang aku jadikan reference.....tq ann...........selamat pengantin baru, jom sama2 work hard 'membesarkan keluarga'...amin....

Gambar ni sangat ' ber ROH'...........klasik sangat................

1 comment:

  1. Could it be just me or do a few of these comments look as if they are left by brain
    dead folks? ?? And, if you are posting on additional places,
    I would like to follow anything new you have to
    post. Would you list every one of your social sites like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed? please Visit and review my website Konveksi Tas Seminar , Jual Tas Seminar.

    ReplyDelete