Tuesday, January 11, 2011

Bloated

I known mcm lama sudah kan aku tinggal blog ku yang tersayang ni..nah tapi apa boleh buat terpaksa melayan ni pening kepala n mual2 ni setiap hari.........n nak share dengan u all lah ni last week my beloved suami disini..........nah pagi2 lagi for the 1st time dia nampak aku muntah depan hotel........kekekekke n yang funny nya kan aku muntah 2 lokasi........syok2 muntah hubby ku cakap marilah kita ke klinik......emmmmm cik abang oi sakit ni tiada ubat hanya boleh ku bersabar saja lah..tapi aku rasa mmg sangat perit bila mengandung ni......entah lah apa akan jadi bila time bersalin nanti..........besar nya pengorbanan ibu kita kan..........ada yang beranak sampai 9 tu mcm mana lah durang bisa tahan..........aku ni melalui proses sekali ni pun udah ku rasa sebal tapi ku rasa berbaloi kalau baby ku sihat senantiasa.......so ibu2 mengadung di luar sana share ya cerita2 tentang kehamilan ni :)

No comments:

Post a Comment