Saturday, March 10, 2012

U MY BFF

As salam...


3 week ni very bz dgn my wedding boss....n wedding di sana sini....pokok nya bulan ni every weekend jak kena attend org kawin.....sampai my blog terbiar-biar....


Ok i'm really sure u guys ada bff kan....but i'm sure juga u all punya bff lama sdah kenal kan!.....nah saya punya kes ni different sama sekali...


My bff....baru jak saya kenal last year bulan 6.....sangat ingat...sebab aku jumpa dia 1st time dlm party harijadi ku....


Walaupun kami baru kenal x sampai pun setahun....tp x bermakna dia x bagus seperti yg lain...


Ya minta kami sama....shopink,baking,makeup2....oh my god...kami mmg serasi.....berbeza dgn kawan yg lain.....emmm jgn cakap lah kan...kin sakit pusat jak....!!!!huwahhh


Bersyukur kerana dia, cmeng aka mummy pipi besar melengkap rutin2 harian ku....nah dia lah kaki teknology ...i tell you bab2 fon,aksesori dia nbr 1.....sampai aku pun terfollow bah dia beli samsung galaxy...n dia juga minat gincu pink sampai aku pun x bleh jumpa watson n guardian mesti p beli gincu...n for u info...aku mmg x pernah minat beli lipstik....dont knowlah...tp ni si mummy mmg buat aku gila sdah....hahahaha


Bersyukur dia menjadi sahabat karib ku....disaat aku susah dia paham...x melenting malah x kecil ati....malah sgt memahami.....


Aku berharap meng kita dpt jadi sahabat karib...maybe ada fitnah yg akan merenggangkan persahabatan kita...taulah manusia kan....tp kita berdoa semoga kita menjadi sahabat dunia dan akhirat


Aku doakan kau n mr nian..ary n lya bahagia..n coming soon si achokk....


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment