Thursday, December 3, 2009

Edward Cullin


I Love Edward..em aduh ndak puas ni tengok new moon..gila betul..charming nya si edward..aku tak tau mcm mana nak cakap.....yang penting aku benci si Jacob Black suka tayang2 dia punya body..em menang juga bah shah rukh khan....bella dalam new moon ni nampak mature lah...i like lah...very mystery....walauapapun aku mesti habiskan baca buku twilight, new moon....n semalam aku mau beli eclipse habislah plak...laku di pasaran kan....harap bakal future husband nanti mcm edward very protective ohhhh......i never hurt u again bella....wahhh.....mesti kena ni tau beli dvd nya...biar lengkap koleksi ku ni....n after that aku n kak edang...tgk ninja assasin...wah kejam n kejam....pembunuhan yang aku nampak sendiri mcm sikit jak bah kena cut....uhhhuhhh...ndak handsome bah si rain sana..bah mana ndak mata ku ni nampak si edward jak....huhhuhu...... xoxo



Nah ini staring nya si Rain...pandai juga bah dia buat kelakar sini...hero sekarang pandai buat lawak....

No comments:

Post a Comment