Friday, December 4, 2009

Suria KK

Gatal udah tangan mau membeli2..this month mau beli seluar, baju kerja, kasut & baju jalan2...wah tercapai semuanya bila jalan2 di Suria KK....cuma kasut jak belum! ....emmm terbeli lagi eye liner cliniq...uhhh over budget ni..tak tahan bah bila tengok..n paling puas hati bila beli baju 'made in india' di Reject Shop..nah ini bukan sebarang reject okey....lawa sangat...em nanti mau pakai bila Anniversary ku ngan hubbyku nanti 24 December 09....excited wa..aku tak tau ni mau belikan apa hubby ku...masih tercari2 ni n aku mau different lah kan....em ada juga sesetengah baju yang aku mau kan di Reject Shop tak muat bah...aduh..aduh...gila ni...gemuk sudah aku di semua tempat....harus aku berusaha...em tahun depan jak lah kan!hehehe....fun bila keinginan dapat di capai......best sangat Suria KK., high class shopping mall like 1 Borneo....I lOVE IT....xoxo.....

No comments:

Post a Comment