Tuesday, November 23, 2010

HAPPY BIRTHDAY QALESYA!




SEMOGA PANJANG UMUR DAN JADI INSAN YANG BERGUNA KEPADA BANGSA & NEGARA N SPECIAL UTK FAMILLY............

The last Saturday aku dapat jemputan birthday party dr si tut......tiada juga benda yang mau dibuat kan so aku p lah majlis tu..........so meriah n lama juga x attend birthday girl punya party...
So fun, makanan pun jangan cakap lah bah kan tentunya best.....i suka sangat dengan keropok pedas cicah dengan thousand island.....adeh yummy..walaupun ada beriyani tapi indak aku mau tau....busan juga......
TAPI yang aku nak cerita sini...feel INDAK SABAR tau aku mau ada baby girl n sambut juga birthday dia..........uhhhh time beli birthday present aku n my hubby rasa fun sangat pilih baju, tgk mainan.....GOD! u can imagine......uhh terus sedih ni......aku berdoa agar ALLAH dengar doaku ni...akan ku didik anak ku dengan akhlak yang terpuji...i hope :)

Best kan kalu dpt anak secomel ini....................

No comments:

Post a Comment