Thursday, December 16, 2010

Joko Kendil

SALAM SEMUA...........

Wah semenjak cuti ni aku dah jadi MAMA SINETRON.......kalah jo my mother yang ada dirumah...nah setiap jam 11.00am ada tu drama sinetron di RIA........bermacam2 cerita udah aku tgk...n setakat ni mmg aku happy n banyak mendapat pengajaran.....nah ni tadi cerita joko kendil aduhhhhh punyalah aku terkejut.....si penjahat jadi si joko kerdil........nah lepas tu kahwin dengan orang cantik plak si melati namanya anak si gabenor.........ni cerita lagenda indonesia...mcm kita jugalah bah ada cerita dongeng........sumpah mahsuri n tuah,..... but itu ndak penting, morale of the story,walaupun dia kembali kepada asal n tidak kerdil lagi tapi dia masih bertanggungjawab sama dosanya sebelum dia jd kerdil...........emmmm akhirnya dia masuk penjara juga....tq tv3.....ada jugalah lah kan aku belajar walaupun duduk dirumah jak bermalas2san

No comments:

Post a Comment