Thursday, December 16, 2010

Modern Vintage




I dont know lah wat to say.............THIS GIRL MEMANG SANGAT GILA KREATIF.......MELAMPAU!.....

Ann kalau aku belum kahwin aku mesti guna u punya konsep....TIRU BULAT2...ehhehehe...saat aku tulis post ni sangat happy ohhh sebab dpt lihat pelamin n outfit yang sangat DIFFERENT....ya semua bride suka KELAINAN N KEUNIKAN......but u MEMANG SANGAT EXTRAORDINARY!
Aku bukanlah seorang yang minat dengan colour blue ni....yup sorry to say....blue not my colour but U PUNYA IDEA ni......buatkan aku jatuh cinta pandang pertama ok.....SANGAT VINTAGE.......deco gambar n motosikal sangat NOSTALGIA......n bunga dikepala.....aduhhhh mmg sangat sangat CANTIK....kredit to you ANN....
Apapun semoga berbahagia ok hingga hujung nyawa bersama husband ash......amin......


p/s mcm nak guna konsep ni time anak bergunting n time adat berendoi

No comments:

Post a Comment