Saturday, May 14, 2011

Dr Muda

Nah ni nak share dengan u all lah kan, mingu2 kan aku kena review ke pakar untuk ambil darah dan gula n air kencing..........n mcm biasa HOSPITAL lembab n informasi durang pun tak seragam...yang satu suruh datang jam begini, n satu lagi suruh datang jam begini.......adeh u all tau tak saya ni mengandung n letih berjalan ke sana ke mari....( nasib result semua nya okay, kecuali kurang darah ) ok ni cerita staff dia now nak cerita time jumpa dr...............

dipendekkan cerita kan.....sampai 3 dr bah yang periksa aku..................adakah aku ni bermasalah betul....1 dr ni namanya tut..............heheeehehheh....nah mcm dia geram bah sama baby ku sebab bergerak2 jak susah dia mau ukur kepala n tulang2 baby,.... AKU BANYAK KALI DENGAR DIA MENGELUH........so nasiblah kan.....my baby mmg aktif sebab time tu kan waktu minum petang nya..kuikuikui...tp yang aku x suka kan time dia periksa aku disitu juga dia berfon....aku rasa mcm unsecure lah.......uhuhuhuu..but finally dia give up...dia cakap dengan aku ' u tunggu luar dulu k, nanti i panggil kawan saya periksa u'

dipendekkan cerita lagi, aku di scan sampai 2 kali.....kecian bah my baby............uhhhh nasib dengan dr handsome ni baby tak banyak gerak so memudahkan tugas nya untuk mengambil ukuran.............tq my little junior chu.... :).......tapi ni dr kan mcm aku x selesa bah time scan dia p letak tangan dia di paha, indak selesa bah aku, tapi nah apa boleh buat kan..dia very focus utk periksa i n my baby .....nasib cik abang aku diam2 jak.......klu tak boleh nahas juga kan...

Hopefully next week dr yang periksa aku bagi fully commitment....mcm klinik heong yang aku p juga.....oh ya aku review pakar n klinik puan juga..........can u image berapa kali dalam seminggu ambil darah n air kencing n berapa kali scan.....uhuhuh but semuanya untuk my little baby :)muahhhhh


Hot mama


No comments:

Post a Comment