Friday, May 6, 2011

HAPPY MOTHER DAY

Junaidah Ahmad.......................MY BELOVED MOTHER

Assalamualikum u allllllllllllllllllll

ehehehehhe, okay esok yang seperti kita tahu kita akan menyambut mother day......dikesempatan ini marilah kita imbas pengorbanan mak kita sejak kita dalam kandungan lagi.......begitu perit kan time durang kandungan kan kita ( sebab time ni aku rasa ).....time itulah namanya PENGORBANAN.....

aku pun merasa pengalaman itu semua......n now aku TIDAK berani mau tengking2 mamaku seperti dulu aku remaja..............( time tu memberontak entah mcm apa jak ).....kkekkekeek....apa yang durang nasihatkan selalunya betul n 100% betul n semuanya untuk masa depan kita............tanpa mama ku ni sunyilah hidup ini, walaupun sudah bersuami tapi ingin aku tegaskan disini MEMANG NDAK SAMA okay............so kepada u ollsssss semua hargailah ibu kita semasa mereka masih bernafas............kalau diimbas kembali menyesal owhhhhh tidak dengar cakap mak....n selalu meninggi suara dengan mak....padahal time kita susah......mak lah yang ada dikiri kanan kita..........uhuhhuh besarnya pengorbanan mereka.............bukan durang mau wang ringgit tapi sekurang2 kita sebagai anak harus menghargai mereka sentiasa dan ingat mereka sentiasa.......

kepada my cazen yang tut tu ( sebenarnya tak hingin pun nak bercazen dengan kau )kuikuikui....I NAK JELASKAN DISINI JANGAN SUKA NAK CAKAP2 MAK SAYA, IBU SAYA, MOTHER SAYA! yang bukan2.....u know kan apa u tulis dalam FACEBOOK RIEZYANA!..................kerna aku akan balas balik.................! peduli apa aku kalau kau x mau jumpa mamaku.......n HELLO ingin dijelaskan disini rasanya semua urang yang kau jumpa DIGRANDVIEW tu pun x HINGIN nak tengok muka kau yang HATI BUSUK!......ya ALLAH mudah2 anak2 ku tidak menjadi seperti beliau yang lupa daratan...............amin....jauhilah aku daripada perasaan dendam dan hasad dengki.................

Bah tak mau emo2..............aku rasa aku pun salah kalau aku berperangai seperti beliau............mudah2 hatiku ni bisa suci kembali...........masyaALLAH.....................

ok

Kasig ibu membawa ke syurga.....................

No comments:

Post a Comment