Sunday, January 31, 2010

Josephine & Nigel

Versi Malaysia............Angelina Jolie............

suasana romantik sekitar ballroom..............merah!......


seksinya kak edang kan....em bukan nya selalu....latar belakang sanagt cantik kan.....


em time tgk gambar durang....dia punya husband bergambar mcm tak ada feel...maybe terlalu kepenatan........kerja kawin ni bukannya senang.....tak tau lah kalau si boy nanti mcm mana ragam nya kan........



Helen........PA christina.......seksi n hot.........






semalam aku dijemput majlis kawin di Hotel Beach Resort Shang Rila..........OMG! grand jugala tapi as you know lah kan....kawin cina ni very simple...of course lah warna merah ialah warna utama..makanan sedap gila n banyak sampai satu masa nak terkeluar dah dr mulut........josephine ni anak bos aku si christina liew.......nah memandangkan bos aku p lah kan..best juga duduk semeja dengan doktor n maja kami sangat sempoi sebab 4 kerusi kosong...x padat lah meja kami...n tu lah makanan pun rasa banyak...but aku banyak dpt inspirasi dr majlis tu...nak buat erhu..poco-poco...tarian ballroom.....n rasanya aku dah dapat photographer yg bagus....( suprise bah )..........apapun event ni meninggalkan kenangan manis,congrat tu josephine n nigel.........xoxo

No comments:

Post a Comment