Monday, January 4, 2010

Welcome 2010

knapa bah muka tunang ku mcm tu....emmmmm..aku pun confuse..selalu dia mcm ni..harap kalau bergambar kahwin nanti jangan lah dia buat hal....


aku tau lah badan ku ni gemuk....em ni adikku..cepat kan badan nya ni turun...em jeolous aku....entah dia ni makan atau pun tidak...


my beloved auntie..makpiah....em time ni my auntie ni kena marah oleh kakak nya sebab pakai baju koyak2....hehehe..mcm cinderella plak kan....my auntie ni yang selalu ajar aku masak....


si titi ni kasi tgk jak lesung pipit nya...em menyampah lah....dia ikut style rambut ku ni...

Usia ku dah tua...uhhh....apa boleh buat kan...masa updated ni..aku tak berapa sihat lah...maybe terkejut mau kahwin ni kan...hehehhe....ya lah ni batuk tak pandai lah nak baik....em kaya doktor kalau macam ni....okey lain cerita...time nak sambut new year kami buatlah party kat rumah...you know wat very happening walaupun banyak drama yang terjadi petang tu...biasalah kan.....nah petang tu aku masak Bergedil n Ayam Cheese.....menjadi juga...alhamdulillah...boleh lah aku masak tanpa ragu2 dimasa akan datang....kek malam tu pun malatop sedap sangat....em kek chocolate indulgence....fabolous bah.....new year kali ni x adalah poco-poco mcm tahun lalu sebab cikgu yang mengajar my beloved cousin bang boy tak datang...em dia ni memang malas..but uhhh very happening...harap ikatan kekeluargaan ini dapat terjalin sampai bila2......xoxo....







No comments:

Post a Comment