Tuesday, January 12, 2010

stress

first rasa bahagia...n lama-lama dah rasa macam tak seronok.....semestinya PERKAHWINAN...setiap yang diinginkan mesti ada halangan untuk dicapai.....aku duduk di sandakan n banyak orang2 kreatif tinggal di kk.....wat can i do?.....aku kena cool..cool..n cool tapi hakikatnya sapa2 ditempat aku mesti faham......prinsip ku satu jak after wedding lebih bermakna......ya lah walau sekali jak dalam hidup tapi jangan lah sampai membazir...tapi apa yang aku buat sekarang ni macam satu pembaziran..........tapi tak dapat tahan dengan decorasi yang cantik2......all the things kena pikir......walau pun benda yang kecil kena ambil berat juga......i hope kalian doakan aku supaya banyak2 bersabar...hari ni sungguh stress sangat.....keja ku tak lah banyak....hal-hal kahwin ni buat kpalaku sakit sangat....mcm nak makan burger banyak2.....tak pa esok aku mesti enjoy.....esok mesti lebih baik dari hari ni...i hope so....xoxo

No comments:

Post a Comment