Monday, April 11, 2011

Ciuman Pertama


Tiba2 nak mengimbas kembali saat2 gembira time mendapat ciuman pertama dahi dari SUAMIKU......terharu juga lah tapi tak nak menitiskan air matakan takut pulak make up luntur....kekekekekek....tapi susah juga nak explain keadaan time ni.........sangat bersyukur ke hadrat illahi aku telah mendapat seorang suami yang baik hati serta hormat keluargaku.......terima kasih ya ALLAH, aku tahu bahawa aku tidak pantas dengannya, namun aku akan berubah menjadi seorang isteri yang solehah untuk mu dunia dan akhirat....amin
Tak nak sedih2 okay.....hehheehehhe..n lagi satu nak share pengalaman dengan u all.....saat adat merenjis berlangsung di rumah, saat aku mencium dua2 tangan mama sama bapaku pun aku langsung x sedih......bukan langsung x sedih beerti aku SUKA ATAU BEBAS....ATAU MERDEKA.....namun aku gembira sangat dan tidak seharusnya kegembiraan ini bertukar dengan air matakan.....so bakal pengantin di luar sana, cherish the moments okay :) dan aku berharap kalian mendoakan kebahagian aku dan suamiku serta anak-anak yang bakal lahir kelak

No comments:

Post a Comment