Tuesday, April 12, 2011

Passion yang tak ada kesudahan...............

Hahahahha.....

Yup merujuk perkara diatas aku ni masih gila dengan bab2 KAHWIN........walaupun sepatutnya sekarang ni mesti cari2 info berkenaan dengan BABY.................heheheheh tak apa simbat2 dulu bab kahwin ni okay....

memandangkan kazen ku pun akan kahwin
bulan nove
mber ni.......so akulah
jadi MAK BUYUT yang akan ke sana kemari memastikan my beloved cazen dapat tunaikan impian nya iaitu 'beach wedding'....wah mencabar juga ni beach wedding kan.......1st nak buat 'waka waka' ala2 miami beach...........emmm aku harus pastikan aku boleh waka waka juga ni kan, tentunya aku dah slim time tu...amin

Bercerita bab2 kahwin ni semestinya, BRIDE akan fikir untuk pertama kalinya ialah PELAMIN......i dont know lah u all kan, time time dewi kahwin dulu mcm 100000 idea pelamin mau direalisasikan padahal 2 venue jak dibuat....kekekkek
ke....tapi itulah RESEARCH itu penting....supaya kita terover budget........dan alhamdulilah dua2 pelamin ku GORGEOUS....!..tq kepada penata pelamin ku CIKGU SARENO....... bah jom kita tgk pelamin yang aku rasa mcm cantik sekali.............



No comments:

Post a Comment