Thursday, April 28, 2011

KETENTUANNYA....

Apa yang terjadi ini adalah dosa-dosa ku dahulu, mungkin kah ini KARMA.................2 hari yang lalu dewi p review di klinik...mcm biasa setiap kali p klinik sentiasa berkobar2.....sebab mau tengok baby twin kat dalam perut...........

BAD NEWS..........kata dr...........ur baby twin lagi satu tak ada degupan jantung n telah meninggal sudah lama maybe dalam 20 minggu...now usia kandungan ku 24 minggu..............aku rasa mcm dunia ni gelap gelita....aku menangis on the spot disitu.....dr hanya bisa melihat dan bagi penjelasan......

My hubby kali sedih tapi ini sudah ketentuanNYA dan dia menasihatkan aku supaya menjaga diri serta kandungan ku dan mengingatkan aku kepada bayi lelaki yang masih hidup membesar dengan sihat itu..............

sebagai IBU...ya bakal ibu, aku mesti sedih sebab aku sudah menyanyagi kedua-duanya walaupun aku belum melihat wajah mereka.........tapi pukulan mereka aku rasa setiap hari......
uhhhhuhuhuu sekarang ini aku cuma berdoa dan redha saja............

Aku berharap agar bayi lelaki ku bertahan sehingga bulan 8, dan bayi ku yang meninggal harap tidak memberi toksin kepada bayi yang sihat ini..........ini saja harapan aku untuk melihat bayi lelaki ini...........semoga aku dapat melihat bayi lelaki ini dan tidak kisah sama sekali kalau nyawa ku ni dipertaruhkan............

No comments:

Post a Comment