Sunday, October 11, 2009

Ayat-Ayat Cinta


hohaha..Bercakap pasal buku ni sampai esok pagi pun tak habis...aku ni sangat suka membaca..tapi buku2 yang terpilih lah..satu bulan i think mesti spen money dalam RM 100.00 untuk beli buku...buku yang sangat2 suka dibaca sekarang ni ialah ayat-ayat cinta...buku ini mengisahkan seorang lelaki yang baik budi pekertinya yang telah berkahwin dengan 2 wanita yang sangat bijak akalnya serta cantik..em poligami lah dalam erti kata yang lain.. entah berapa kali dah di baca...setiap kali dibaca setiap kali itulah aku akan menangis... novel ni banyak berikan aku inspirasi & pengajaran, aku mcm nak baca lagi lah..kemana2 jak tempat yang aku rasa membolehkan aku boring aku akan bawa novel ni..boleh di katakan setiap novel yang aku beli akan mendermakan setitis ari mata..dah lah derma duit untuk beli buku ni..apalah nasib kan..but membaca n beli buku or majalah adalah my hobby...tak lengkap rasanya tak beli buku dalam sebulan..tapi tunang aku mesti marah kalau aku beli novel dia kata 'buku bodo' isy n setiap kali itulah kami akan bergaduh..so kalau aku beli buku pastikan dia tiada disebelahku...

No comments:

Post a Comment