Friday, October 9, 2009

film


haiii..kat office ni boring tak ada keja...so masa ni lah tgk wayang kat youtube...hehhhe..film sepi..em sepi aku tengok cerita ni..walaubagaimanapun tengok jak sambil kacau kawan2 kat fb..rabu yang lalu aku n my beloved cousin kak edang tengok film the ugly truth n sororority raw...dalam satu hari kita orang tengok 2 film al maklum lah kan RM 5 jak so time ni jak berabis tengok wayang..kecian kak edang terpaksa follow aku tengok wayang the ugly truth sedangkan dia baru jak habis keja kat kantin..wayang ni nak habis dah so terpaksa lah kami kejar waktu ni...very funny lah movies ni nasib aku tak terguling2 di atas carpet cinema tu...hehhhe..doktor tu punyalah handsome n tuff..em apa ndak si kheil pun suka ngan doctor but the end of story si khiel p bercinta sama host the ugly truth entah apa namanya tapi orang nya boleh tahan lah...fun sangat lah sampai habis pop corn kami..hehhhe..mcm ni lah nak kurus..n after that kami tgk sororority raw...em pembunuhan yang penuh tragis..ha ni nak nasihatkan kepada my cazen jangan suka main benda2 yang mengarut nanti memakan diri..pengajaran juga cerita ni...n ending story ni mcm aku tak berapa sukalah..nonsense bila bf si cass yang membunuh SEMUA ORANG....emmm.k setakat ni jak update dr i..xoxo

No comments:

Post a Comment