Monday, October 26, 2009

Fenomena Nur Kasih


Ya Nur Kasih...aku lah peminat paling setia rasanya di dunia ni...aku dah baca full sinopsis drama ni...kalau ada dvd rasanya aku lah peminat yang akan berbaris kat kedai untul beli dvd drama ni...first time aku ignore jak drama ni..lama2 aku dengar adik ku cakap drama ni macam ayat2 cinta terus aku tengok n sampai sekarang aku follow drama ni...walaupun dah baca sinopsis n tau ending nya macam mana, tapi aku follow juga mana lah kan sama dengan drama nya...hehhhhe...aku tengok episod pertama n kalau tak silap sampai episod 10 aku tengok kat internet...tv3 online..sampai jam 6 pagi....dari jam 10.00 malam rasanya mula tengok episod ni....cerita ni banyak membuka pemikiran n mata....n tidak di nafikan jatuh cinta dengan karektor remy ishak ( adam ) dan tiz zaqyah ( nur aminah )..kalau nak cakap pasal nur kasih esok pagi pun tak habis..cerita ni sangat different lah ngan drama melayu yang lain yang tangkap leleh...cerita ni juga banyak memaparkan budaya dan adat melayu...ada lagi kah drama mcm ni untuk masa akan datang...hope la kan ada...so guy's mesti tgk drama ni n mesti tengok sampai habis...

No comments:

Post a Comment