Friday, October 9, 2009

Salam Aidilfitri





























Salam Aidilfitri kepada kawan-kawan...Raya tahun ni dewi beraya kat kampung halaman ku Sandakan, Sabah. Tahun ni Raya tak berapa meriah sebab my uncle passed away..so kiranya kami tengah bergabung lah ni untuk 100 hari..kecian my auntie terasa kesunyian n kesepian..aku doakan my uncle di tempatkan dengan orang2 yang beriman. aku harap my destiny tidak begini apabila aku kahwin kelak dengan my hubby boy..untuk my auntie jangan bersedih lagi kami masih ada dan akan sentiasa menemani mu ketika kau gembira & sedih. kami tak buat open house tahun ni n sambutan raya tahun ni ala kadar saja..kempunan my mem tak dapat tunjukan rumah baru kepada my neighbours..hehehe dorang ni mcm dlm film sapa besar..em tentang diri ku ni i want to tell my baju tak muat..uhuhh..badan ku dah gemuk setelah aku tak diet 2 minggu..n time pakai my baju kurung nampak sangat 'babat' alamak memalukan saja..padan muka ku setelah aku tak mendengar nasihat kak edang supaya berdiet 3 hari before pakai baju kurung ni..hahha apa ndak kak edang suggest beli baju yang ketat baru nampak shape..ini bukan nampak dah but 'terlebih sudah ' hehhhhe...aku rasa my tunang gembira kerna baju selangornya yang dewi belikan berkenan di hati nya n dia suka sangat..wah tq my hubby..tahun depan nampaknya kena sediakan untuk hubby lah lagi kan, terasa diri dihargai. all my friend di luar sana selamat bergembira di syawal ini..xoxo

No comments:

Post a Comment