Monday, October 12, 2009

24/12/2008

:)...

My Big Familly.....

Kasut kerasku...isy menyesal aku beli..x sedap ni dipakai...



Cincin..heheh ada sejarah ni..Sebelahnya plak perfume Britney...


Elizabeth Arden..beli kat labuan ni...


Bunga Manggar...Redemed bah aku beli...



Macam aku rasa kek ni sikit jak...sedap ohhhh...di kelly aku order



Inilah mak andam i..wah free ni..


Kurus bah aku sini....


Saat2 mendebarkan...

Sebagai seorang perempuan saat2 ni lah yang ditunggu sebelum melangkah ke alam perkahwinan...( wah time updated blog ni, sambil tgk si jue ni susah melahirkan anak kerna menderhaka kepada ibunya, pengajaran ni )..sebelum bertunang ni..si boy bagitau ngan aku lah nak tunang..aku pikir dia main2 bah maklumlah kan sebelum ni kami banyak krisis n hanya tuhan saja bah yang tau...sekali nya dia betul2 bah jumpa bapaku n menyatakan hasratnya..wah disitu aku terharu sangat terus aku nangis..time tu aku dikk keja bah cari duit..kui kui kui...so tarikh 24/12/2008 aku bertunang ngan boy di grandview tepat jam 3.00 petang...banyak perkara berlaku time event ni...uhhh rombongan si boy lambat..bapaku plak dah bengang...( kan cikgu selalu menepati waktu )....wang hantaran 15ribu...uhhh..banyak betul kan bapaku minta..aku harap kalian doakan aku naik pelamin tahun 2010....InsyaALLAH....amin....


























No comments:

Post a Comment