Monday, October 26, 2009

Perut Keras!


perut keras....hahhah..hujung minggu lalu kami melepak sampai keras perut...dok akibat makan..makan n makan...first kami makan kat Dome...makan kek kat Secret Resipi n penutup makan kat Sushi King...hahha kak edang sampai sakit perut....time tu aku rasa toilet kat 1 Borneo dah jadi kaya dalam masa sehari...sebab port kami lepak dekat ngan toilet Vip...RM 1 sekali masuk bayangkan lah kalau dah 5 kali...em boleh makan mee goreng si mas dah...em 1 borneo buat aku jadi gila..banyak barang sana yang aku mau...aduh mak tahan jak lah..kalau tunang aku tau mesti bergaduh buat kali yang seribu kali....hhehhe...aku ni obses dengan bag..bag..kasut n kasut....berlambak dah kat bilik sampai tak tau nak pakai yang mana satu..ada banyak lagi yang belum berpakai ni....tunggulah anak2 aku pakai plak kan....kali ni jalan cuma beli 1 bag n 1 kasut...ok lah tu kan daripada tiada...melepak kali ni macam sangat2 lama...sebab kami jalan2 cuma sejam jak dan yang lain dihabiskan untuk makan n termenung...oh pengalaman ni tak dapat dilupakan...hari makan sedunia...sabtu lepas juga p tengok wayang sebab selalunya p tengok wayang ari rabu tapi time tu sangat bz dengan catering....so wayang kali ni kami tengok 'sorragates'....best sangat..sangat cerita ni...'sorragates' bermaksud pengganti...so manusia dalam zaman ni macam tak berfungsi lah sebab mereka ada pengganti...so kalau ada yang jadi polis boleh mati 1000 kali...kan pengganti....so kalau mati boleh beli atau create pengganti yang lain...em simple juga kan...kalau aku plak nak surragates aku britney atau myles cyrus...hahhhha apalah kehidupan kalau macam tu...manusia asyik baring jak....isy tak nak lah...berdiri diatas kaki sendiri lebih indah rasanya...pelakon wayang ni mestilah actor yang aku suka bruce wills.....uhhhhh...xoxo

No comments:

Post a Comment