Tuesday, November 3, 2009

Dinner ngan hot mama

Gambar tak berquality lah...
Ming..tak ingat2 anak kat rumah..makan sakan...

Inilah nak berdiet yen..kek mangga tu mengasi gemuk tu...


Control Perut..banyak udang dah dimakan tu..bilang si yen melampaui piawaian


Nah ini lah kawanku itew si yen & ming...banyak cakap dorang ni..tapi still hot mama


Before aku jalan, sempat lagi ni pose maut..opps maut ke

OMG..Fun sangat ari ni...huhuh..dinner kali ni sangat hot n panas (ai samala tu kan)..kawan aku si ming ni rasanya dah 7 tahun tak jumpa n kalau siyen ni mcm setahun lah tak jumpa...si ming ni pun dari facebook lah kami jumpa..bagus juga ada teknology ni kan...hehhe...kami banyak juga kongsi2 pengalaman terutama bab2 rumahtangga ni..dapatlah aku tips sikit2....aku geli hati juga dengar dorang punya keluhan about kerja...terutama siyen cerita about tourist...pulau sipadan..n kisah2 pergaduhannya ngan tourist...banyak juga aku keep pengalaman ....hebat juga kawan aku ni, sangat garang n juga sangat berjaya...ahahha...tak terkata lah pengalaman ari ni..sangat lucu bila aku dengar cerita dorang pasal beranak pinak ni..nyilu plak aku but get lah some tips kan..si yen ni anak dah 5 n ming baru 3...harap2 aku dapat lah anak kan..tak sabar nak kahwin ni n ada anak...hehhe..tapi some tips daripada kawan2 aku tadi 'enjoy dulu'....hehhehe...makanan kat seafood ni ok juga tapi tulah tak ada choice bah macam trikhills...tapi kenyang jugalah...lepas tu kami p santai2 kat 7heaven..makan kek n minum cofeee..i order minuman yang tak menyedapkan...uhhh mocha...tak best lah...cubalah ada starbuck kat sandakan ni kan...enjoy sangat malam ni melihat gelagat kawan2 ku yang hot mama tak berubah2 juga....hehhe..hope aku pun tak berubah bila kawin nanti..xoxo

1 comment: