Friday, November 27, 2009

Malam Takbir

Sedih & terharu dengar takbir tadi...mawi ni yang jadi ustaz tadi...em aku berdoa kepada MU agar dapat lagi mendengar kalimah2 suci ALLAH ni....aku ni banyak dosa..selalu tinggalkan solat..harap kalau kahwin ni aku jadi seorang yang solehah....bah tak mau sedih2 lah kan esok hari raya...baru jak tadi ni masak daging rendang n kambing kari...aku tukang gaul jak bah...kalau aku yang masak menangis ni aku...gembira sangat malam ni...walaupun tak dapat tengok premier 'New Moon Twilight' dengan kawan2 tapi aku happy bah sebab dapat spen quality time dengan familly....familly come first.....raya haji ni aku tak masak lah kek n biskut...hehhe budget tak berapa cukup bah..sebab bulan ni mau masuk business bah..jeng...jeng...jeng..suprise..hope dapat fulus banyak2....di kesempatan ini dewi nak ucapkan salam eidul adha kepada keluarga tersayang & kawan2....xoxo

No comments:

Post a Comment