Sunday, November 8, 2009

Sakan

Berpeluh2 ni tau.....
Ha ini jangan cakap lah...penat sudah dia menyanyi baru dia makan....

Nasi minyak....lama lagi mau rasa nasi minyak so makan yg ini dulu.....


Ini masih boleh tersenyum sbb belum giliran lagi....

Yang sebelah ku ni berkobar2 bah mau menang...


Sempat kami bertanya kabar lagi ni....

Control Ayu....

Cair sudah aiskrim tu kak edang oi.....

I'm back!...hehhe..hari ni balik kk dah..sedih x dapat spen time with mu hubby lama2...( alah bukannya dia dgn aku pun 24 jam )..sampai jak kat airport si yayang n kak edang terus bawa p makan kek aiskrim....wah aku pun excited lah kan...free bah...nah manatau rupanya pertandingan makan aiskrim bah...alamak nasib tak ada tv3 buat laporan....aku hentam jak lah kan..ini first time ikut pertandingan macam ni....aku ngan yayang satu kumpulan n kak edang kumpulan 3....aku sebelah jak bah ngan si yayang adikku...sempat bah kami bertanya kabar...penyokong suruh kami jangan putus asa....hahhaha..niat dihati bukan mau menang bah cuma mau rasa ni aiskrim jak....huhuhu....bah ini experience yang sungguh manis lah sepanjang hidup ku.....hehheh..lain kali tau lah kan rasanya....before pertandingan ni alamak mengantuk sangat but after that uhhh sungguh segar bugar bah....terkejut kali kan...selepas itu kami p melepaskan geram bah di karaoke..so aku ok lah kan...mak rupanya dorang dah planing mau menyanyi 6 jam.....aduh...letih gila n suara pun sakit dah..k lah at least termenyanyi aku lagu mariah carey bah 'my all'...n madonna 'take a bow'..sangat letih ari ni....em..good expression...untuk kg halaman ku jumpa nanti raya haji....xoxo

No comments:

Post a Comment