Tuesday, November 10, 2009

New Collection

Susah betul bah cari saiz..aku saiz 5 ni..kecil bah kaki ku.....

Inilah wallet ku itu...shinning kan..

Shoping..Shoping..shoping...uhhhh...perempuan kan..mana lah bisa lari dengan bag n kasut...tapi aku bersyukur lah kan kerna ada keja dapatlah beli ni semua..klu tada keja mana lah dpt rasa pakai barang2 mcm ni..gigit jari jak lah..nah ini dia collection terbaru yang baru aku beli di 1B...'charles&keith'....ndak lah juga bah mahal..boleh lah aku spen duit untuk diriku ni kan...penat bah keja....em memandangkan wallet ku dah hangkang aku beli lah wallet ni..cute sangat n klasik...uhhh lawa bah...warna maroon....ada juga bah favourite colour aku putih dan besar lagi tu tp tu lah tada tulisan 'charles n keith'...beli barang mahal2 ni klu tada tulisan nampak tak best plak kan ( padahal mau menayang ) hahahha..n aku beli kasut juga..first aku mau beli kasut di Vincci bah..cantik bah tu kasut..bersisik2 ni warna putih..tapi kureng betul tada saiz bah makcik...geram..so aku p lah 'charles n keith'...nah di situ berlambak..tp 5 kasut aku try pun tada saiz..nasib kasut yang aku beli ni ada saiz...ok lah kan...boleh lah pakai jalan2...gembira aku..mcm lega sangat..next misi aku mau beli bag di 'charles n keith' juga...bag kerja bah...aku tengok katalog tadi...aduh lawa gila ni....aduh tunggulah bulan ni kan...xoxo


No comments:

Post a Comment