Wednesday, November 25, 2009

Roadshow

Bersama dengan Big Boss PKR....

Dinner di Hotel Emas....ai ada plak yang menyibuk kat sebelah tu.......
Ini baru sampai di Tawau..letih tau..tapi excited ni mau p makan durian...
On The Way ke Taman Kong Lok Sandakan..ada perjumpaan....

Helloooo...baru nak updated blog ni..bz dengan roadshow berhari2 kat pantai barat...penat yang tak dapat diungkapkan..naik bukit turun bukit...n ada satu perjumpaan kat lahad datu tu mcm tak larat dah nak ikut...kalau tak ada bos ni sudah aku tidur jak kat hotel....nah masa sibuk2 tu kan berkesempatan lah aku beli jubah b tudung ikin...aduh puas nya hati ku...di tawau murah2 jak jubah nya..n jubahnya bukan mcm jubah 'dubai hitam' memanjang...ini mcm ikin selalu pakailah nak dipendekkan cerita...nah kalau di kk setahun sekali jak aku terbeli sebab terlampau mahal bah..aduh kalau ada rezeki lagi aku mesti p Tawau lagi...mudah2 lah kan banyak lagi kerja luar di sana....tempat tinggal waktu roadshow ni ok lah...sok..sok saja bah...time roadshow ni aku berjerawat gila sebab lewat tidur,awal bangun n makan pun dah tak tentu...bercakap pasal makan, aku ndak sudah berdiet waktu ni..aku makan berabis ni..pegi lah kg kenangan Manis..tambah aku berselera makan...sedap2 bah orang bugis masak..lada nya terbang biji cuping telinga...hehhhhe...oh best sangat lah kan dapat juga aku experience n sikit2 aku tau lah pasal tanah adat yang selalu menjadi masalah pokok penduduk kg...hope bila PKR memerintah kelak isu2 ini tidak akan berlaku...wah mcm YB ni tau...hhehehheh....XOXO

No comments:

Post a Comment