Friday, November 13, 2009

Twilight !




nah aku jatuh cinta sdah sama Robert Pattinson...oh very romantic...aku tgk bah tadi film ni..sakit kepala ku kan berdiet ni..so i want something yg sedap mata memandang..first tgk 'armageddon' tapi tambah pening kpalaku so i decide tgk film ni...x rugi n alamak aku sedih lah bila dia sangat2 romantic n protective dia punya cinta..apa lagi si bella....aku tak faham lah kan napa semua orang suka 'jacob black' isy tak macho lah n tak handsome...not my taste lah dipendekkan cerita.....mcm indian jak aku tgk...oh berbalik kpd si robert ni...aku suka tgk scene bila dia menunjukkan sikap2 yang jeolous bila si bella bercakap sama si jacob black...wah jelingan nya..my God..wonderful bah...cair hatiku ni...mcm mana aku mau ubat hatiku ni ah..wayang ' The Twilight Saga' pun minggu depan baru main...before aku balik kg beraya, i should watch this movies...kalau tidak terindu2 lah kan...hehheh xoxo....

No comments:

Post a Comment